Denna dag stavas TV.

2008-12-07 @ 20:27:57

Jag har då bara kollat på tv idag känns det som...

Det började med Stjärnor på is reprisen mellan 13.10-15.05... Den var la helt okej, de var typ nog första gången man såg de typ xD haha. Efter den så fortsatte de med en film på fyran, The perfect score, mellan 15.05-17.05.. Riktigt bra film ju.. Efter den så klickade jag över till trean och började kolla på filmen där, Drive me crazy, som började vid 16.45, och slutade vid 18.30.. Den var också bra, har nog sett den förr... Sen klickade jag över till femman och blängde klart på One Three Hill och sedan blev de Gossip Girl...

Och nu vid åtta så började Bones, som jag nu sitter och blänger på :D
Jag älskar de, så sjuuukt bra ju!!!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback