Det blev 6 artister...

2008-12-02 @ 14:18:15
Det var som sagt presskonferens nu imorse igen. Och det blev 6 artister som presenterades idag. Och jag hade nog rätt i temat där typ, folk som gör comeback i Mellon :D Yeah va duktigt av mig!!! hihi.

Dem sex artister blev:

Velvet - "The Queen" 

Agnes - "Love Love Love" 

Sofia Berntsson - "Alla"

Shirley Clamp - "Med hjärtat fyllt av ljus"

Amy Diamond - "It's My Life"

Lili & Susie - "Show Me Heaven"

Nu blev de ju riktigt bra artister ju... Och jag har fått mina favoriter nu; Shirley Clamp och Velvet, lätt asså!!! :D

Och man kunna även läsa i Aftonbladet att efter Lasse Stefanz avhopp, så tar nu Thorleifs över deras bidrag "Den första kyssen". Kulkul... Spännande ju, hihi. Och den tredje jokern räknas att presenteras någon gång under veckan också : ) hihi.


Kommentarer
Postat av: Anna

Yeey, Shirley! [v] Men nu vill jag veta VART de ska vara. Du har fortfarande ingen koll på det va? Du verkar väldigt insatt :)

2008-12-02 @ 17:26:52
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback