Fredag.

2008-12-12 @ 16:59:44

Kom inte upp så tidigt som jag tänkte idag, men kom la upp strax efter nio iallafall. Duschade, åt frulle, packade väskan och sedan trallade jag iväg till skolan i snöovädret!! Kom nog dit strax efter elva ungefär. Ner till matsalen, till Junia, satt där och pratade : ) Letade upp en dator och skrev ut lite papper till hostoriauppgiften.. Sen in i matsalen igen, Lana kom också dit!! Sen blev de lunch och de blev mycket folk i salen xD haha. Annette kom förbi en snabbis och pratade, hihi. Vid ett var matsalen bokad för lektion... Så då var jag och Lana tvungna att gå ut därifrån, så vi for upp på övervåningen och lånade en dator och satte oss i ett klassrum : ) Vi skulle plugga tänkte vi, men de hände nog inte så mycket för nån av oss... Skrev typ tre rader på mitt historiaarbete, haha, assvårt ju!! Annette svängde förbi och pratade lite också, trevligt!! Vid tre så tröttnade vi och packade ihop allt.. Drog därifrån strax efter tre, hem igen i snöovädret, man blir ju blöt fan!!!

Nu sitter jag här och blänger på tvn, haha. Inte bra alls!!! Jag har en del att fixa ju... lite historia och lite svenska!! Och jag tänkte faktiskt försöka fixa nåt av de iallafall : ) Jag måste få det klart någon gång!!!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback