Glad Lucia!

2008-12-13 @ 15:31:00
Ja det är ju som sagt den 13 december idag, Lucia!! Och jag kom hem för en stund sedan här... Var upp stan med mamma för att kolla in Lucia på krysset. Vi blev lite tidiga så vi snurrade runt på stan, köpte pennor på bokia också!! Sen kom Robert också, han hade varit på stan och gjort nåt. Strax innan tre så kom allihopa, Lucian och tärnorna... Det sjöng ett kort medley med några låtar och sedan var det slut... Så skönt, för de är ju fan iskallt ute!! Raka vägen hemåt!!!

Nu sitter jag här igen och lyssnar på Sonja, hihi. Ska ta tag i mitt pluggande igen, har kommit en bit nu : ) Det känns skönt, så jag ska försöka bli klar med den!!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback