Godmorgon typ.

2008-12-02 @ 11:07:48
Här sitter jag igen och lyssnar på Tre S "Another winter night", jag älskar den, så hiimla fin ju!!!

Vaknade för en stund sen och jag är duschad och klar. Ska kanske få i mig lite frukost också, men just nu orkar jag inte fixa de! Annars gör jag inte mycket här just nu, kollar runt lite på face och ska väl kika in lite på bdb också : ) Har väl inge direkta planer för dagen heller... Ska hem till mor igen senare iallafall. Tänkte försöka fixa över alla inspelningar på datorn också, så de blir gjort. Kanske, med stort K,  plugga också, om jag orkar... Lär iallafall läsa igenom spanskan, har prov tomorrow : ) hihi. Och de är väl inget sevärt på tv ikväll heller... Blir väl fast vid datorn dagen lång!!!

Nu ska jag kika vidare här.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback