Helgen är slut, punkt.

2008-12-22 @ 00:41:01
Nu är helgen officiellt slut också xD Dagen har slagit om till Måndag den 22 december. Fan, bara 2 dagar kvar till julafton, shiit!! Sen sist så har jag faktiskt bara suttit här och småblängt lite på Heartbreak hotel :D Jag älskar den filmen alltså!! Kommer aldrig tröttna på den xD Och nu sitter jag här och lyssnar på Tre S, väldens bästa ju :D Jag har inte fått nog av dem efter helgen ; ) HAHA. Imorrn ska jag ner på stan med syster, vi ska leta etiketter till våra klappisar ;D hihi, inte fixat de ännu, men vi vill ha snygga ju xD haha. Också ska vi slå in de sista paketen : ) hihi mys!!

Antingen imorrn, om jag orkar, eller på tisdag så lär jag skriva ut mina historieuppgifter xD Jag har en uppgift som ska göras på lovet här nu, gaah!! Och de är lättare att ha uppgiften framför sig än att läsa på datorn, så de lär skrivas ut fan :D Och jag ska fan vara duktig och göra uppgiften också (A) thihi. Lär även skriva en text till informationshäftet i desktopen : ) Mycket att göra liksom... Här finns det inget lov xD

Nej nu tror jag faktiskt jag ska ta och hoppa i sängs,
hörs mera imorrn!!!
Go´natt!


Att du får mig sväva högt i det blå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback