Hemma hos mami igen.

2008-12-02 @ 21:28:47
Jag har inte gjort så himla mycket idag asså, bara suttit vid datorn hemma hos pappa. Kollat på inspelningarna med Sonja och längtat tillbaka, och tills jag ska se henne nästa gång, saknad som fan ju!!! Har kikat runt på bloggar, bdb och face som vanligt också. Och sen har jag även kikat runt på lite olika smyckessidor och sådära, och lite allt möjligt. Funderar på lite julklappar till folk, de är så himla svårt ju!! Men nåt finner jag säkert, thihi, hoppas jag!! Jag har ju lite idéer...

Vid åtta kom mamma och hämtade mig och mussebus, hihi. Jag slog mig ner här vid datorn direkt, kollar lite på tv nu också, najsnajs!! Har inte så mycket att göra, jag har tråkigt fan... Måste plugga lite spanska, men de hinner jag göra!! Har prov vid halv fem imorrn...

Nu börjar tvn igen, filmen på 3an...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback