Home again.

2008-12-26 @ 18:02:51

Vilken värdelös rea alltså... Det fanns ju fan inte ett skit... Vi började med att byta lite grejer, in på lindex för att byta ett skärp, det blev en fin tröja istället : ) Najs hihi. Sedan kikade jag och syster runt massa, men de fanns ju fan inget.. In på Gina Tricot där det kryllade av folk och reakläder... Men jag hittade bara en topp på icke rean xD HAHA. Sen snurrade vi runt i hela valbo, hittade ett par skitsnygga skor på någon affär men jag köpte dem aldrig, de kosta 900 xD Menmen snygga var dem iallafall : ) Sedan in på VeroModa och snurra, där fanns de inte heller något snyggt typ, men jag hittade en fiin tröja på rean där som jag köpte : ) Vi var nöjda efter det, för sedan fanns det inget mer vi ville ha i hela valbo xD HAHA.

Åkte hemåt, in på ica lite snabbt. Jag lära ju ha videoband och då passa mor och Robert på att handla lite mat också : ) Och nu sitter jag här, gör inte mycket alls, men ska ta och kika igenom om jag missat något!!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback