In tha Hufvudstad :D

2008-12-30 @ 12:12:53
Jag sitter här hemma hos Micke nu :D hihi.

Kom up strax innan sju imorse, fixade mig och mami skjutsade mig till resecentrum. Bussen gick vid 7.55 xD haha. Lyssnade på musik hela vägen typ, framme vid halv elva. Och då var det baar att ta sig ut till Micke, kom hit strax efter elva : ) thihi.

Vi gör inte så mycket just nu, klockan är ju inte ens mycket ju xD hahaha. Får se vad som händer under dagen : ) hihi. Jag längtar iallafall till imorrn, fan. Gud va kul det ska bli alltså, kallt men görkul :D

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja vill ju oxå :/ Om en Tv kamera vilmar förbi, vinka då till mej XD ASG (så som dom gör i Bingolotto) XD ASG

2008-12-30 @ 18:46:16
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback