Jag dog!!!

2008-12-02 @ 18:54:47
Kikade runt på en väns bdb och såg att hon hade hittat bilder från galapremiären av filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret - Igen". Som var igår, 1 december... Jag kikade in jag också, både på finest.se och stureplan.se.. Jag hittade den jag letade efter mycket snabbt, hon dök upp på första bilden på finest.se, iih så vacker!! Lägger upp bilderna från båda, men finest.se bilden var finast, helt klart!!! Älskade människa <3

 
Sonja Aldén med sin väninna Sofia.

Kommentarer
Postat av: A-K

fina! <3 Men kolla färgerna på deras jackor xD

2008-12-02 @ 20:31:44
Postat av: A-K

Så fina! <3 Kolla färgen på deras jackor! xD

2008-12-02 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback