Julafton :D

2008-12-24 @ 00:28:07
Ja nu är de faktiskt Julafton, det har slagit om till den 24:e :D Wohoo!!

Det blev till att spela Bingolotto nu ikväll, uppesittarkvällen ju :D haha. Blev mycket folk här, Daniel, Yvonne och farmor kom på besök :D Trevligt!!! Vi vann dock inte ett skit xD haha. Men Tre Essen gjorde denna kväll lövely iallafall :D Uppträdde med Another winter night och Silent night <3 åååh!! Så himla fantastiska ju!! Och det avslutades med O helga natt, med alla som medverkat.. Dock var bara Sanna och Sonja med, Shirley vette tusan vart hon var men säkert påväg hemåt : ) haha. Och Sonja, hon kan rimma den tösen :D hihi. Jag saknar de, fan. <3

Julafton nu som sagt... :D Känns inte alls så!!
Dagen imorrn, eller idag, ser ut som vanligt i familjen Dilén typ!! Åker tidigt imorrn ut till farmor, där det blir julklappsöppning och julmat :D Wohoo.. Men sen vet jag inte vart vi ser Kalle Anka, om det blir där eller hos mormor.. Men ja, vi ska vidare till mormor sen iallafall, där det blir fika, sen lite mat igen och sen julklappsöppning typ :D Yeeah!! Jag längtar ju nu :D iiiiih...

Jag kommer nog inte in på datorn något imorrn under dagen. kanske isåfall senare på kvällen när vi kommit hem från mormor... Så jag vill bara önska er alla en riktigt GOD JUL!!! Hoppas ni får en helt underbar jul därute, ni ska veta att jag tänker på er <3 hihi.

Nu ska jag sova här.
GOD JUL PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: Mila

GOD JUL!! =) hoppas du får en underbar dag vi som längtat såå länge på denna dag :D Puss<3

2008-12-24 @ 01:25:09
Postat av: Mika

De var så fina så man fick ont i hela hjärtat, och Sonja är så snygg så man inte vet vart man ska ta vägen! GE MIG MÄNNISKANS HÅR?!!??!?!

Och Sanna, HAHAHHAHAHAHAHA.

S: blabla.. 41..

Lotta: Vill du ha 41 Sanna?

S: JA! Men typ alla här vill ha 41, kan vi inte få den då?



ASG xD det var såå mys!



Och GOD JUL på dig älskade fina vän! <3

2008-12-24 @ 10:06:55
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Mikael

God Jul, hoppas du får en toppendag med massa bra julklappar =)

2008-12-24 @ 10:11:51
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Anna

GOD JUL <3

2008-12-24 @ 19:35:00
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack desamma till er alla <3

2008-12-24 @ 23:07:25
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Annika

HAHA ja älskar BRUDARNA!!!!!!! Inte 41, 37 för då skulle ja ha vunnit en Volvo c30 XD ASG (Bra bil att övningsköra i xD)



Shirley bara försvann :O fast ja frågade faktitskt inte sen vart hon gått xD Tänkte att dt e ju hon som har närmast hem XD aja Sanna å Sonja var iaf JÄTTESÖTA!!!! <33



Sonjas rim va bäst!!



Hoppas att du hade en underbar jul å att den fortsätter :)



Kram Annika

2008-12-25 @ 15:31:35
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback