Lista: Sammanfattning 2008.

2008-12-30 @ 13:49:42
Jag funderade på om jag skulle lägga in listan eller skriva en sammanfattning själv om året... Men jag har gjort SÅ J*KLA MYCKET så jag orkar inte skriva ihop något själv, så det fick bli listan :D haha.
Så, Here we go:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp var på MELODIFESTIVALEN bl.a. :D


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte om jag direkt hade några.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa. :D


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.


5. Vilka länder besökte du?
Spanien*2. (Mallorca och Fuerteventura)

 

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Fler minnen med vännerna. <3


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Det finns hur många datum som helst ju, som jag Alltid kommer att minnas... Jag skrev alla först, men jag ska ta ut några väldigt speciella...
23/2, 14-16/3, 28/6, 29/7, 11-14/8, 17/8, 21/8, 25/8, 7-10/9,
16/9, 28-29/9, 11-12/10, 25-26/10, 10/12, 20/12

Som ni ser, det blev många ialf, men ja, det där är bara en bråkdel av alla xD hihi. <3


          


8. Vad var din största framgång 2008?
Bra betyg. Nej alltså, ingen aning.


9. Största misstaget?
Hm.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld bara.


11. Bästa köpet?
Resor och konserter. :D


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ja va tror ni, konserterna och resorna. <3


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det finns MYCKET!! vännerna, "idolerna", familjen. <3


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Evighet, Sacred, För att du finns, Empty room, I love Europe, Hur svårt kan de va, Smiling in love, Nån som du, Let me entertain you, Bleeding love, Du är allt, Another winter night, Hero. Många många flera...


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Livet är en bergochdalbana ju! Men jag måste nog säga Gladare, himla mycket som hänt.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat vännerna mer. <3


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Nada.


18. Hur tillbringade du julen?
Med släkten, som vanligt. : )


19. Blev du kär under 2008?
Nej.


20. Hur många one night stands?
Haha.


21. Favoritprogram på TV?
Melodifestivalen. :D


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej jag hatar ingen.


23. Bästa boken du läste i år?
Självkänsla nu! av Mia Thörnblom.


24. Största musikaliska upptäckten?
Anorah. :D


25. Något du önskade dig och fick?
Mycket. : )


26. Något du önskade dig men inte fick?
Hm inget jag kommer på nu.


27. Årets bästa film?
Lilla Jönssonligan Stjärnkuppen. :D


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Släkten kom hit och på kvällen så kollade jag på Melodifestivalen 2007 dvdn. :D


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Träffat vännerna mer och vunnit på lotto. ; ) HAHA.


30. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, musiken och all den kärlek. : )


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen tror jag.


32. Vem saknade du?
Vännerna, vissa mer än andra.


33. De bästa nya människorna du träffade?
Lotta, Annamia, Anna, Anna... m.fl. :D



Men vem vet, det kanske kommer nån liten sammanfattning från mig iallafall, Om jag känner för det... hi hi hi :D Men nu får ni nöja er med denna!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

HAHA så klart dt e Sanna i ramen!! xD även en me Jill (AA)



Ska iaf försöka känna mej speciell (AA) x)

2008-12-30 @ 19:02:38
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Annika

den fick ja bara av ren tur ;)

Stod i kön för att träffa henne. dom 100 första som köpte skivan fick en plansch men ja hade ju redan köpte den ;). Den dagen som den släpptes. Men han i kassan typ, frågade om ja ville ha en plansch å ja ba: tack :D :D :D ja va nästan beredd på att tjata mej till en för 40kr xD ASG HAHA men dt behövdes ju inte (AA)



tack :)

2008-12-30 @ 20:47:16
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Annika

HAHAHAHAHA bra Carro!!! xD ASG ASG



vadå inte sett skymten av den sen?! xD ASG

2008-12-30 @ 21:26:48
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback