Måndag!

2008-12-08 @ 20:07:04
Dagen börjar få ett slut nu...

Beslutade mig imorse för att gå till skolan, kom la dit strax efter elva. Upptaget hos syon också, de var de typ fan hela dagen, så jag har inte pratat med henne... Satte mig i matsalen med Junia igen, skrev lite grann på min diskussion, blöö. Sen satt vi mest och pratade och så!! Vid 13.10 så började min lektion, Desktop, jag gjorde klart visitkorten, wohoo! Och ska nu fortsätta på informationshäfte, men de kunde jag börja med efter jul :D haha. Strax efter halv tre slutade vi, och typ då trallade jag hemåt... Sen satte jag mig vid datorn, en stund iallafall!!!

Strax efter fyra så åkte jag och mamma till valbo och kikade runt lite, hihi. På hemvägen blev de ica maxi och sedan förbi mormor och hämtade våra band där, hon spelade ju in tre s showen till mig, hihi :D Sen åkte vi hemåt, och har bara hunnit sett på vänner här lite :D hihi.

... bara för att alla andra gjort såhär, så gör jag de också xD
Så här ser min kommande vecka ut:
Tisdag: Skola, träffa syon(?). Tre S i Mix megapol.
Onsdag: Norrköping med A-K. Tre S julshow <3
Torsdag: Skola.
Fredag: Sthlm - IDOL-finalen(?).
Lördag: Vet inte ännu... Tre S i P4 premiär.
Söndag: Tre S i Sthlm med Micke.

Nu ska jag glo på tv eller nåt.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mika

Glöm inte att Sonjis fyller år på Lördag :D ihi <3

2008-12-08 @ 20:21:40
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Carro

Nejdu, nu har du blandat ihop de lite här.. ;) Hon fyller den 20:e. :) hihi. <3

2008-12-08 @ 20:30:09
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback