Måndag!

2008-12-22 @ 16:15:53
Halva dagen har gått... och jag har gjort lite nytta iallafall, inte suttit här :D wohoo!!

Vaknade lite sent, och vid halv ett ungefär så tog jag mig ner på stan och mötte upp syster : ) hihi. Vi köpte den sista julisen och vi hittade etiketter också, men inte så snygga så vi tog bara några xD HAHA. Kom hem vid halv tre-tre typ : ) Och då slog vi in de sista klapparna och satte på etiketter på alla :D Så kul ju :D hihi, så nu är allt fixat och klart till på julafton!!! Yeah!!

Nu sitter jag här igen, lyssnar på Tre S (A) hihi. Inte mycket annat händer här... Har liksom inget att göra, ska nog ta och se lite på tv eller sätta i en film eller något : ) Skriver senare igen...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback