Mindre än en timme kvar... av Julafton!

2008-12-24 @ 23:02:52
Hemma för dagen...

Kom hem strax efter halv elva här typ : ) Jag har haft en helt underbar jul ju :D hihi.
Började hos farmor i förmiddas, lite julklappsöppning där runt ett-tiden.. Blev mest pengar där, tack!! Över till våra kusiner på mat där, gott, blev proppmätt fan xD haha. Sen stressade vi hem för att se Kalle Anka hos mormor :D hihi. Gammel mormor var även där : ) Efter tvn så packade vi upp alla paket vid granen och sedan blev det mat igen!!! Var fortfarande proppmätt men lite gick i xD haha. Dags för julklappsöppning efter det igen :D iiih så kul det är!!! Jag fick bl.a. kläder, filmer, godis, headset till mobilen och pengar :D Mucho nöjd!!! Vid åtta så var det dags för Tomten är far till alla barnen och fika till de :D Myyysigt!! Älskar den filmen <3 Efter filmen så packade vi ihop våra grejer och åkte hemåt typ : )

Nu sitter jag här, ska plocka undan alla grejer jag fått här : ) hihi.
Hoppas ni alla har haft en toppen jul :D
God Jul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback