Nu är det fredag igen!

2008-12-19 @ 10:54:11
Jag är ju i Stockholm nu som sagt, ska blogga om gårdagen senare här : )

Klockan ringde vid sex imorse xD haha, Micke skulle ju upp till skolan... Jag var med upp och åt lite frulle med han, sen vid halv åtta ungefär drog han iväg. Då la jag mig igen och sov fram till halv tio typ, klockan ringde då xD haha. Mickes mamma drog någon gång efter tio också.. Jag duschade typ direkt, så nu sitter jag här.. Lyssnar på Sannas skiva, måste lyssna igenom den ordentligt liksom, tror jag aldrig hunnit gjort de (A) haha. Annars gör jag inte mycket här, är själv här hemma just nu ;D haha. Jag tänkte ta och blogga om gårdagen lite granna.. Och glo igenom lite bloggar : )

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback