Nu är det helg igen...

2008-12-05 @ 12:40:59
Och denna helg är jag hemma faktiskt, känns lite tomt och väldigt tråkigt. Men de kanske är bra, jag vet inte!! Jag har inga som alls planer för min helg, bara massa tv och skulle behöva plugga också...

Så här ser min helg ut:
Fredag:
   • Tre S i Bobster nöjesfredag 17.00.
   • Idol 20.00.
Lördag:
   • Tre S i P4 premiär. Programmet sänds 12.03-14.00.
   • Dansbandskampen 20.00. / Berättelsen om Narnia 19.00.
   • Svensson Svensson 21.30.
   • Britney: For the record 22.35.
Söndag:
   • Bones 20.00.

Som ni ser, så är det en del tv som gäller, men de är mest på kvällarna. Så ja, på dagarna hade jag tänkt försöka plugga lite... Annars kommer jag bara att sitta här typ... Uggla som vanligt, blö.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback