Onsdag!

2008-12-03 @ 19:50:02
Dagen börjar rulla mot sitt slut...

Klockan ringde vid nio imorse, jag kom upp strax efter tio xD haha. Duschade, fixade mig och packade väskan för skolan. Trallade iväg nån gång efter lunch, de snöregna ute så jag var typ dyngsur när jag kom till skolan xD haha. De var dags för svenska lektion vid ett ju, vi skulle fixa lite inför temadagen igår, kaos ju xD Och jag vet knappt vad jag ska göra... Men vi höll på med de i typ två timmar. Sen hade jag inget förrän vid halv fem, men pluggade lite spanska, gick inte så värst bra xD Strax efter fyra kom läraren, då var de dags för prov. Och de gick la sådär, men godkänt borde jag fått iallafall!! Får se vad han säger sen.. Jag pratade även lite med Annette, om de muntliga i svenskaA, gör jag muntliga och är med o diskuterar imorrn på temadagen så slipper jag de muntliga i svenskaA ;D HAHA. Varför kan man bara inte skita i de muntliga för, så tråååkigt... Får se vad som händer imorrn helt enkelt. Spanska lektionen slutade vid halv sju och då trallade jag hemåt. Kom hem strax innan sju här, då blev de mat, mums!!!

Och nu sitter jag här och glor på vänner. Sen lär jag fan plugga xD Har lite att fixa imorrn till temadagen också, blöö!! Yees hoppas jag gör något, ge mig motivation, tack!!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback