Osocialare person får man leta efter...

2008-12-26 @ 23:46:24
Förlåt mina vänner... Jag har verkligen inte varit den socialaste person på sistone här, det känner jag. Jag undviker msn så gott jag kan, jag orkar verkligen inte. Missuppfatta inte detta fel nu, jag vill mer än gärna prata med er. Men ja, jag vet inte, det är något som är knasigt. Allt är bara så nere just nu, det finns verkligen ingenting att göra. Och jag, ärligt, längtar till skolan börjar igen, det gör jag verkligen!!! Fyfaan va det ska bli kul, att ha något att göra om dagarna. Träffa folket där och bara hänga... Då kan jag vara mig själv igen!! Detta lov kan ta slut nu, varför vara så långt, när det ändå inte finns ett skit att göra... TOLV hela dagar kvar tills skolan öppnar, gaah!!!

Men vänner, jag ska förbättra mig. Jag ska vara mer social med er.
Stunden kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback