Sex and the city. <3

2008-12-29 @ 00:22:49
Jag kollade som sagt på den filmen tidigare här. Och jag älskar den.. Jag älskar ju verkligen serien och filmen var bara sååå bra!!! Tycker det är så mysigt när de utspelar sig kring de fyra vännerna. Och de är vänner -genom allt- verkligen!!! När jag såg filmen så tänkte jag bara, sådär vill jag också ha det. Några vänner, som träffas typ dagligen och bara umgås.. Shiit va mysigt det skulle vara!!! Vi var ett gäng på fyra personer för några år sedan, som typ träffades så ofta vi kunde och hittade på saker, de var tider det!!! Ja, men det är mysigt med sådana vänner...

Tillbaks till filmen, den är bara helt underbar. Mycket skratt men även tårar.. Sjuktbra, helt enkelt. Har ni inte sett den så SE DEN!!! Tveka inte, fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback