Slocknar snart...

2008-12-17 @ 23:28:27
Det har inte hänt så mycket sen sist... Det blev lite mat, kollade lite grann på Titanic då också, för dem kollade på den där nere, hihi. Sen dess har jag mest suttit här och snackat lite på msn med lite olika vänner : ) Micke och jag planera morgondagen lite, shiit vilken stressig dag de blir, verkligen.. haha. Men skit va kul de blir :D wohoo!!

Lyssnar på S:en här för fullt, så himla mys ju!! Och jag har inte läst något i svenska häftet heller, fy mig xD haha. Jag tänkte att jag skulle lägga mig och göra de nu!! Ska upp tidigt imorrn för att se Nyhetsmorgon med S:en också :D Så jag säger go´natt här nu, hörs mer imorrn!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback