Slut på julen...

2008-12-25 @ 01:39:22
Jag gör inte mycket alls här just nu...

Plockade undan mina grejer här tidigare : ) hihi. Eller kanske inte undan, bara bort från sängen xD haha. Sitter här nu och mumsar lite på choklad, så himla gott fan :D thihi. Jag ska dock inte komma in i mitt beroende igen xD (A) Jag vet inte vad jag ska göra, jag är inte trött heller.. Hm, funderar lite på om jag ska se på film.. Antingen Mamma Mia! eller High school musical, fick både 1:an och 2:an i julis.. : ) hihi. Blir nog så att jag sätter i ettan och glor på den!!!

Imorrn(idag) är det inte direkt något planerat.. Blir här hemma som vanligt, mormor kommer hit på fika :D hihi. Jag funderar på om jag ska försöka plugga lite, skulle vara skönt att ha det gjort liksom, om jag ändå inte har något annat för mig imorrn liksom!!! haha, ja vi får se vad som händer : )

Nej ska ta på film nu!!!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback