Snart...

2008-12-23 @ 19:21:39

Här sitter jag, nyss skrivit ut två uppgifter i historian : ) HAHA, som jag ska försöka göra klart under lovet här!!!

Nyligen ätit också, de blev lite julbord aktigt xD haha. Potatis, julskinka, prinskorvar och köttbullar :D mums!! hihi. Och snart är det dags för Bingolottos uppesittarkväll :D Wohoo, en tradition här :D Men nu ska ju Tre S vara med och uppträda och julrimma lite, fasen va skoj de ska bli :D hihi. Men drygt att sitta där och blänga i 4,5 timma ju xD HAHA. Och mitt mobila bredband funkar inte heller, så jag kan inte ha datorn med mig framför tvn heller, skiit alltså!!

Nej jag ska ta och fixa fram allt för kvällen nu... Vi hörs igen efter bingon, när det slagit om till julafton ;D haha.
Tjing så länge!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Carro! God jul, hoppas att du får en härlig jul! Hälsa Milla från oss!!!!! Kram E-M & S

2008-12-23 @ 22:56:52
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback