Snart dags för sängen fan.

2008-12-29 @ 22:46:03
Här sitter jag och pratar med Micke. : ) Och lyssnar lite på Shirley just nu, mycket bra!! Kollar även runt lite på bloggar, men inget uppdateras, vänner uppdatera va ; ) haha.

Tidigare här så slog jag mig ner i sängen och kollade lite på Bones, bara ett avsnitt dock. Sen var jag tvungen att fixa lite, thihi. Och sedan så packade jag ner allt som ska med till Stockholm i en väska :D Yaay!! Duktigt. Jag ska ju som sagt till Micke imorrn, tidigt, måste lägga mig tidigt då också xD HAHA. Nyår på onsdag, fan va allt går snabbt alltså, men satan va kul det ska bli :D Vet inte riktigt när jag kommer hemåt, men tror det blir på lördan... eller söndan!!! Men jag har såklart min kära med mig, så det kommer ju komma ut inlägg ; ) hihi.

Nej nu ska jag glo runt lite mer här innan det är dags för sängen. Vi hörs igen när jag är i storstaden :D iiiih. Löve Sthlm <3
Go´nattis folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback