Söndag!

2008-12-28 @ 18:12:36
Jag hamnade här fast jag inte skulle det, fan.

Jag hade inte slagit på datorn på hela jäkla dagen, men jag kunde inte motstå de nu. Och jag ångrar mig, varför skulle denna på... Nu är jag fast här för resten av kvällen, blää. Men jag har inte gjort så mycket vettigt idag. Vaknade efter tolv någon gång, fast jag hade klockan på ringning xD Måste ha stängt av den i sömnen. Sen har syster och jag suttit i vardagsrummet och försökt plugga, till en gammal skiva vi hittade i ett skåp, nämligen Bubbles xD HAHA. Vi kunna låtarna så det gick inge bra med plugget... Sen har vi lyssnat på radio, slappat allihopa i mammas säng xD Och försökt komma på vad vi skulle äta senare, vi kom inte fram till så mycket. Alla ville ha olika, men tror det blev julskinka iallafall, så gott!!!

Nu sitter jag här och lyssnar på Sonja <3 På klippet nedanför här, i just love it !! Och live, är det bara så magiskt, thihi. Annars glor jag runt på massa bloggar och bdb, som vanligt. Men jag ska bara kika in på face nu, sedan ska jag faktiskt ta och lämna denna dumburk, men hittar nog hit senare iallafall.

Tjingtjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback