Tillbaks igen...

2008-12-09 @ 16:34:37
Jag är då tillbaks vid datorn igen, jag kunde inte hålla mig borta fan. Men jag har bränt Sonja skivorna till en på mammas jobb iallafall xD haha. Också började jag kolla igenom sidorna på historia uppgiften... Alla sidor är typ klara, nu är de bara läsa igenom dem och sen skriva ner nåt xD Jag orkar ju inte.... Måste göra de denna veckan!! Får fixa de på torsdan i skolan, har lovat att dyka upp där, pluggar bättre på plats också!! Och jag måste ju till syon då på förmiddan också, blöö!! Ska försöka bli klar med fördjupningen på torsdag också, gaah hur ska jag hinna?! xD

Sitter här nu och messar med syster och lyssnar på Sonjas skiva, hihi. Borde egentligen inte sitta här, ska bara glo runt lite på allt här nu, sen ska jag försöka ta mig härifrån en stund iallafall!!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback