Tillbaks på ruta ett.

2008-12-29 @ 19:58:21
Hit har jag kommit nu igen, inte bra alls, menmen...

Sedan sist så har jag hunnit äta, kollat lite på Lword med syster, fixat lite grann och även plockat fram typ allt som ska med till Stockholm, det ska bara ner i en väska nu xD HAHA. Men jag vet inte i vilken ännu, vilket problem alltså :P haha. Annars så sitter jag här nu, lyssnar på sonjis som vanligt typ (A) Och glor runt på lite bloggar, ska väl rensa igenom bdb också : ) haha. Det är knappt en jäkel inne på msn, hm..

Jag känner att här ska jag inte bli kvar... Det kanske är något på tv eller så kanske jag kan ta och se lite på Bones, det är alltid trevligt : ) hihi. Sedan lär jag ta och leta på en väska till allt skit också xD
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback