Torsdag!

2008-12-18 @ 10:55:00
Brudarna var jättesööta i Nyhetsmorgon ju, de blev en liten intervju innan de var dags för sång :D hihi. De är ju för härliga ju!!!

Nu sitter jag här och väntar på maten... Alldeles strax klar, wohoo!! Sen åker jag med mamma upp på stan, jag lär ta ut pengar och sådant till ikväll. Sedan trallar jag till skolan för att plugga lite och umgås, haha, dags för lektion vid tre till fem typ... Sen är det stressigt värre, har ett tåg att passa, mami skjutsar mig till Gävle :D hihi. Sen är de full fart till Stockholm, en tid att passa där också xD haha. Hejohå, möter upp Micke på vägen och vi ska ha svinkul :D hihi.

Dagen är grymt stressig men fan va kul de är alltså!!!
Hinner inte skriva nå mer nu...
Skriver kanske ikväll efter allt, hihi.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jag såg på när de sjöng "The First Noel" i morse. Sen hann jag inte mer. Har tittat på det nu, och vad de är söta alltså! Så härliga alla tre, haha. Men vi får tänka på att om vi någon gång skulle få hem de till oss, STRYK DUKARNA! hahaha <3

2008-12-18 @ 13:47:21
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback