I believe in you!

2008-12-19 @ 17:33:58

Här sitter jag ännu, är ensam "hemma" igen ;D haha. Micke kom hem runt halv två, så lite sällskap har jag haft här ; ) haha. Sen skulle han iväg och hämta Theo på dagis och hem till han, så Micke är tillbaks här efter typ sex eller va de var xD haha. Hans föräldrar drog för en stund sedan också, haha. Så ja, här sitter jag och lyssnar på Tre S : ) Och äter choklad, fan va gott :D iiiih, inte ätit det på nån vecka nu, alltså marabou, mums!! Men jag ska inte göra det till ett beroende igen!!

Jag kollade även igenom vad jag har kvar i historiakursen, de är jäkligt mycket alltså :S Men funderar på att tenta av den kursen så jag slipper den... Men det kommer nog ta några veckor men ändå!! Kämpa!! För det känns som att Religionskursen blir jobbig till våren xD haha. Jobbigt med båda samtidigt ju, men det löser sig nog : )

Nu ska jag kika runt här igen... Höres senare!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback