Varför ska det vara så svårt för?!?!?!

2008-12-25 @ 14:37:30

Jag satt med min historiauppgift, men jag gav fan upp... Så sjukt svårt ju... Fattar nada.. En uppgift om källkritik xD haha. Fått fyra olika artiklar om en händelse i Sthlm 1917 xD Också ska jag jämföra skillnader och likheter i artiklarna, sen även beskriva tendensen i de fyra och ge exempel på beroende.. Och sedan ska jag komma fram till vad som egentligen hände den dagen, med hjälp av lite regler....

HAHAHA hjälp mig... jag fattar inte alls mycket här... Så tråååkigt, och denna uppgift ska jag göra klart under lovet xD Men ja, just nu orkar jag inte med den, jag försökte men kom inte långt...

Blä på Historia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback