1 februari ...

2008-02-01 @ 19:16:09
Hejhopp!!
Vi har nu kommit in i en ny månad.. Schlaaaager-månad kan den även kallas ;D Yeah, Melodifestivalen börjar nästa helg, alltså bara åtta dagar kvar, shiiiiit, det ska bli så sjukt kul :D Jag lääängtar!!!!!!!

Idag har jag varit till skolan en snabbis, en liten träff med Ped. ledarskaps gruppen.. Gick väl på typ 40 min, haha. Pratade lite över hur schemat skulle vara plus att vi bestämde bakgrupper.. Och vi visade våran övning/uppgift vi skulle fixa och Annette tyckte de var skitbra, så vi var klar med den : ) Gööött, ska bara fixa lite ord nu!!
Efter skolan så har jag mest suttit vid datorn och glott, även kollat lite på tv. Det händer liksom inte mycket i mitt liv, haha!!!

Hos pappa nu och vi har nyss ätit, så gott : ) Och nu sitter jag då här igen, fast jag inte borde göra det.. Jag borde plugga, jag måste plugga, men jag känner att jag inte har någon ork för de :/. Men jag måste, innan denna kväll är slut så måste jag ha pluggat!!!

Nej nu ska jag ta och lyssna på lite musik... Hörs senare troligtvis : )
Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback