Dagen lång..

2008-02-04 @ 19:13:26
Skoooula idag, först var jag till komvux till halv tolv. Träffade en från ped. ledarskaps gruppen, vi skulle föröska komma på lite fler ord till uppgiften vi ska göra, men ingen av oss hade nå fler ord att komma med.. Så det gick på 10 min typ där, så jag begav mig vidare till Sandbacka park, träffade Amanda och Jonas där.. Klockan var väl runt tolv då, hon var tvungen att öppna till mig, för det är låst där ^^. haha, våran lektion började vid ett, hade psykologi. Vi gick igenom lite utveckling och olika behov och sådära.. Efter lektionen så fick jag en bok och mitt passerkort, så jag kommer in där i fortsättningen..
Sen vandra jag vidare till komvux, mamma ringde och hon kom och hämtade mig där : ) Men hann rusa in på komvux först, men hittade inte läraren jag ville ha tag på, så ut lika snabbt igen, haha. For in på willys lite snabbt för att handla och sedan plocka upp syster på ica och sedan hem...

Hemma så har jag bara suttit här som vanligt.. Chattar med gobitar och äter chips :D haha. Och såklart så spelas de massa musik också.. Ni kan ju gissa vad som spelas (aa) ja preciis, Sonja Aldén och Marie Picasso <3 haha. Jag måste fan plugga asså, har lite historia kvar att fixa. Har även en psykologi uppgift att göra, fast den ska in om två veckor...

Ska se vänner snart... Skriver kanske sen!!
Kyss på er <3
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback