Deltävling 3 - Linköping.

2008-02-25 @ 00:13:08
Vilket kasst startfält.. Och jag orkar verkligen inte lämna några kommentarer om dom, så det blir bara ett betyg på varje låt : ) hihi. Här får ni de från mig...

____

BWO - Lay your love on me.
Betyg på numret: 3 av 5.

Mickey Huskic - Izdajice.
Betyg på numret: 1 av 5.

Frida feat. Headline - Upp o hoppa.
Betyg på numret: 2 av 5.


Thérèse Andersson - When you need me.
Betyg på numret: 4 av 5.


Patrik Isaksson & bandet - Under mitt tunna skinn.
Betyg på numret: 4 av 5.


Caracola - Smiling in love.
Betyg på numret: 4 av 5.


Ainbusk - Jag saknar dig ibland.
Betyg på numret: 3 av 5.


Eskobar - Hallelujah new world.
Betyg på numret: 3 av 5.

____
Vilken katastrof de blev, Frida till final :S va gör svenska folket egentligen?! Och vart tog Patrik vägen??? Och BWO var ju redan räknad till finalen för att dom är dom, så tråkigt.. Och Terran lyckades ta sig till andra chansen, fan va najs :D men hade gärna sett henne i finalen direkt ;P haha. menmen, Caracola var gyrmma och värda sin plats :D

Väldigt spännande att se nästa helgen.. de är ett väldigt starkt startfält, mycket bra artister med där :D Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback