. . .

2008-02-11 @ 22:37:30
" Flickan hon känner sig ensam ibland
Hon drömmer om att resa till spännande land
Hennes ögon berättar en hemlighet
Men gåtans svar är det ingen alls som vet
"


Idag har varit en seg dag, det känns så.. Inte hänt så värst mycket men ändå har det hänt nåt, haha. Jag har varit i skolan, hade svenska lektion mellan ett och tre. Vi gick igenom alla ordklasser och satsdelar, haha, yeah det lät väldigt kul va.. haha, men de var faktiskt kul. Efter skolan så trallade jag vidare till stan och köpte kollegieblock till matten, sen fortsatte jag hemåt. Hemma gjorde jag inte så mycket, åt och satt vid datorn en snabbis. Vid sex-tiden stack jag till badet, de var dags att köra vattengympa vid halv sju. Det var najs! Ja chefen ringde även när jag var i skolan, det är möte nästa vecka, dryyygt! Orka liksom, jag är trött på de! Aja, efter jobbet så drog jag hem och har typ suttit här sedan dess, chattat och glott runt massa på internet.

Sitter just nu och knarkar sönder Déjà vu. Kanske borde tänka på sängen, men klockan är ju så jäkla lite ju :S Neej jag ska nog fixa min utvärdering i svenskan och kanske ta och plugga lite matte : )

Kramkram
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback