Fredag.

2008-02-22 @ 23:48:27
Ja idag är de fredag då, och den är snart slut :P haha.
Detta har ialf hänt!!


- Mora-trippen.. Den blir av som sagt :D Shiit va jag längtar, det är helt otroligt. Sonja i kyrkan <3 hihi. Mitt tåg går imorrn vid tjugo i ett, träffar Anna-Karin på tåget.. Vi ska ha de så skoj :D
- Packlistan.. Den skrev jag faktiskt, vet inte om jag fått med allt, men den går ju att fylla på :D Så himla gött, på tisdag åker jag ner till Mika <3 Fatta, bara 4 dagar kvar.. Ofattbart, började ju planera detta i september, haha. Åh jag LÄNGTAR!!
- Mello-låtarna har spelats upp också, de har ni kanske läst tidigare här och även hört dom!! Jag hejat på Terran och Patrik med Band :D tyvärr så missar jag mellon imorrn, men spelar in den och ser den på söndan när jag kommer hem typ : )
- Annars har jag mest suttit vid datorn hela dagen!! Pratat med massa goa folk, älskar er tjejer <3
- Kollat lite på tv också.. Våra bästa år, OC, Let´s dance och Melodifestivalen Nöjesnytt :D

Nu sitter jag bara här och blänger, men ska nog ta mig till sängen också : ) Ska väl typ upp snart, eller neej, men vid 8-9 typ : ) Skriver lite imorrn igen innan jag åker!!!

Massa Kärlek
Carro

Kommentarer
Postat av: Mika

SNART SNART SNART SNART, TRE DAGAAAAAAR!
ÄLSKAR DIG!

2008-02-23 @ 16:49:33
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback