Grammatik, yaay!

2008-02-13 @ 12:44:56
Nyss hemkommen från skolan, tidigare än va de var tänkt blev det. Jag hade ju som sagt svenska och där gick vi igenom massa grammatik, ordklasserna.. Så vi har suttit och klippt och klistrat massa till alla nio klasserna, sjukt kul ju :P haha. Sen fick vi även hem ett grammatik-häfte som vi får jobba lite med, jippiii :D Efter det så hann vi inte med så mycket mera, pratade lite med A om allt. Sen träffade jag Jeffne lite snabbt, fick lite papper och så. Vi ska träffas på måndag igen och fixa klart allt, ska redovisa nå skit på tisdan :/.

Och nu sitter jag här igen, fast jag inte alls borde göra de. Jag ska ta något att äta nu, sedan ska jag kolla igenom mina två svenska uppgifter och min historia uppgift innan jag ska skicka in dom till A.. Gött!!

Byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback