Lördag.

2008-02-23 @ 09:40:17
Här sitter jag som vanligt, haha! Vaknade för cirkus en timme sedan, och det har inte hänt mycket alls!! Väntar på att lite fler folk ska vakna här hemma innan jag börjar härja runt (a) haha.

Jag ska ta och packa klart väskan, se så att allt är med till ikväll :D -mora som sagt... Sen lär jag duscha och fixa mitt hår, inte lätt nu när jag har snelugg :P haha. Hm va ska jag me hinna med, inget tror ja :P HAHA, Men äta ska jag väl hinna med också : ) Är iallafall framme i Mora vid fyra-tiden, då äre väl bara äta, leta upp boendet och bege sig til kyrkan : ) Jiiiippiii!!

Skriver mer imorrn när jag kommit hem : )

PuzzKramKärlek
Carro

image481 
- hej, bara för att hon är hur sööt som helst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback