Lövely Picasso <3

2008-02-03 @ 01:37:32
ÅÅH vilken underbar kväll det blev <3

Jag tog bussen in till Gävle, kom nog dit vid halv sju typ. Då begav jag mig till konserthuset direkt, det var lite folk där som tur var. Såg då att man kunde köpa lite grejs med Picasso, bl. t-shirt, nyckelband och hennes skiva. Sen kom Elin och co, så jag hängde med dom. Och vi shoppade ; ) Efter mycket om och men så köpte jag tillslut en t-shirt, en rosa ^^. Lite efter sju-tiden så släppte dom in folket. Kändes kul att gå in och sätta sig själv, haha.

Klockan hann slå tjugo i åtta innan den efterlängtade konserten började... Och vad kan jag säga.. Den var helt fantastisk, underbar, otrolig, magisk, aah obeskrivlig helt enkelt. Och att se Picasso igen, shiit, det var lovely. Tv-klippen, medleyt i början och alla hennes låtar.. Aaah, jag rös fan igenom hela konserten.. Så himla lövely, och hon berör, verkligen.. Och allt prat, hon är för härlig, att hon bjuder på sig så himla mycket.. Det blev mycket skratt kan jag säga, så skön, Hon är Kärlek.. Tänkte nu skriva bästa låten på hela konserten, men när jag tänkte efter så gick det inte så bra att bara skriva en låt, jag kom fram till åtta låtar, haha. Men Miracle, woow, jag älskar den låten. Även Winning streak, så underbar!! It´s over now, var bara så sjukt vacker, efter att ha hört den live så har den gått till en av mina favoriter på skivan. Ojoj.. Och den magiska låten All by myself... Faaantastiskt, oslagbart!! Även This moment, så mycket kärlek över den!!!
Jag älskade konserten, skulle lätt vilja se den igen!! Konserten får en 10/10! Yeah <3

Efter the consert var det ju signering och det blev snabbt en lång kö.. Hm tänkte jag, hur tusan ska jag hinna på 20 min typ, pappa skulle nämlingen hämta mig vid tio över nio... Menmen, Picasso kom ut och ställde sig vid sitt bord, och vadå sööt liksom. Hon vinkade glatt när hon såg mig, hihi : ) Stod kvar där och pratade med några vänner, messade pappa och sa att jag kommer lite senare.. Efter massa fram och tillbaka så ställde vi oss i kön, och vi stod nog där typ en halvtimme innan vi kom fram..
Vi kom fram till Marie och aah.. Hon är underbar, så sööt och kramig ^^ haha. Vi tog kort tillsammans, som jag för en gångs skull blev jäkligt nöjd med :D I löve it!! Vi stod och fota lite på henne och sedan skulle hon gå, ja kramkalas.. Oh yes jag älskar sånt (a) hihi. TACK MARIE PICASSO för denna oförglömliga kväll!!!!
Sen rusa jag ut till pappa som hade stått utanför och väntat i typ en halvtimme, haha. Hemma igen så har jag bara suttit här vid datorn och slappat och myst med några vänner på msn <3

image443

Kommentarer
Postat av: Kingen

Marie Picasso är verkligen bäst! Forever!

2008-02-22 @ 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback