Plugg och Picasso.

2008-02-02 @ 14:45:39
Vaknade runt elva-tiden idag, riktigt skönt : ) Eller min klocka ringde då, kände att jag lära ställa den, för det blev sent inatt eller jag satt väl här till typ fyra : ) Men jag kom upp och satt mig här vid datorn och jag har pluggat :D haha, snart klar, lite kvar bara.. Och de är så himla tråkigt och det går så segt, haha.

Sitter även och diggar Aldén och Picasso. Lovely!! På tal om Picasso så ska jag se henne ikväll, på konserthuset i Gävle.. Det ska bli sjuktkul :D Fast mindre kul att gå själv, menmen.. Det löser sig nog, hoppas man får chansen att träffa henne också, eeh joo det ska nog gå och fixa annars : )

Nej nu ska jag fortsätta försöka plugga, så trååååk!! Men måste få det undanstökat idag, för det finns så mycket annat som måste göras!!!

Kärlek
Carro

image441

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback