Plugg.

2008-02-08 @ 10:26:04
Klockan ringde redan vid sex imorse och det var sjukt jobbigt att ta sig upp. Men jag gjorde mig klar och vid halv åtta tiden begav jag mig till skolan, skulle ha matte lektion vid åtta.. Kommer dit, får min bok och pratar lite snabbt, sen var det bara att dra hem igen.. Jag var dit för en halvtimme, så sjukt drygt. Jag var hemma till nio igen och då har jag pluggat lite. Nu sitter jag här och ska plugga lite mer, snart klar med mina svensk uppgifter ju :D yeah!

Sen mellan 14.30-15.00, då ska jag lyssna på Lantz i P4, dom ska spela upp melodifestivalslåtarna, eller iallafall 60 sek. av låtarna. Och det lär man ju lätt lyssna på :D hihi. Skriver nog mer efter det.

Kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback