Snaaart :D

2008-02-09 @ 19:00:07
En timme kvar nu innan det dras igång. MELODIFESTIVALEN 2008. Jag längtar, det ska bli så spännande att se :D Åååh kom igen klocka, rusa iväg, snälla!! Sitter här och taggar med svenska favoriters schlagerparty nu..

Jag var iväg till affären för en stund sedan, där det inhandlades ostbågar :D (påminner mig om en viss person<3) hihi. Choklad och dricka hade jag redan hemma.. Och det blev även tidningar, aftonbladet och expressen med respektive bilagor, yeeeah :D Var ju även förbi pappa och hämtade en resväska xD haha.

Nej nu ska jag ta och fixa allt här, bläddra upp med tidningar och anteckningsblock och allt som ska vara med mig framför tvn, haha :D Har jag sagt att jag längtar?!  FÖR DET GÖR JAG VERKLIGEN!!!!

Skriver mer efter spektaklet...
Kärlek
C.



Ps. grattis sara, äntligen, så himla glad för din skull <3 .Ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiskmåsen som äter ostbågar :P hehe

2008-02-09 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback