Tre dagar...

2008-02-06 @ 19:29:04
WOOHOOO!!! Det är bara tre dagar kvar till Melodifestivalen börjar :D Iiiiih, men förberedelserna har redan dragit igång nere i Götet.. Och det finns en blogg jag följer hårt för tillfället, Tobbe Eks. Fy faan, en riktig schlagerblogg asså, älskar att läsa den... Man får ju reda på så himla mycket, allt typ.. Yeah heja!! Lääääängtar, ge mig lördag, jag vill ha melooodiiifestivaaalen NU!! Det hejas såklart på Velvet på lördag men även The poodles & E-type, haha.

Idag har jag hunnit med mycket känns det som.. Klockan ringde vid halv sex imorse, drog till badet och körde vattengympa vid kvart i sju, och hey jag var trött!! Kom hem runt åtta typ, då var de bara duscha och göra sig redo för att ta sig till skolan till nio. Svenska lektion, och jaa det var riktigt kul. Jag fick börja direkt, fick Massa papper och skit, pratade lite med A också.. Så hon ska skriva in mig på kursen och jag slipper komma på introduktionen imorrn, gött, fast jag ska ju ändå till skolan och träffa henne.. Sen tog jag en sväng förbi badet för att träffa Persson, massa prat om fler pass och grejs, sen fick jag skjuts hem med mamma.

Hemma så tänkte jag plugga men det blev inte så, men jag skrev upp allt som behövdes göras på ett papper och det är bara fyra saker, för tillfället. Så det är ganska skönt, en sak blir ju förhoppningsvis klar imorrn. Sen de andra tre grejerna är svåra som fan, hmm. Men iallafall, jag kollade såklart på Våra bästa år, ooj så spännande!! Hm sen satt jag här vid datorn och skrev av mitt arbete från datorn till ett papper tills imorrn, drygt. Vid fem så har jag varit och kört gympa, så himla drygt att ta sig dit.. Men när jag väl är där så är det så sjukt kul, och idag var det extra jobbigt också, tog nog i mer idag än vad jag brukar göra, härligt :D Och efteråt fick jag massa beröm, va snälla dom är!! Sen hem och då var det raka vägen hit...

Ja och nu sitter jag här vid datorn, pratar lite med folk på msn, lyssnar på Picasso och är allmänt trött, haha. Nej nu ska jag ta och se på Vänner.. Hörs kanske senare!!

Massa Kärlek
Carro

Kommentarer
Postat av: Mika

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKA TOBBE OCH HANS BLOGG!
Han är bästbästbäst. Hoppas Sonjis dyker upp nån stans under turnén (tänk om vi springer på henne här nere! :O) så de får leka med läppglans i år igen *bigsmile*
hahah. Puss!

2008-02-07 @ 19:06:26
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback