Värsta Schlaaagern

2008-02-09 @ 13:49:16
Det är som sagt dags för Melodifestivalen idag, fy tusan va jag har längtat asså :D Nu äre bara att tagga till ikväll.. Får se om jag sitter själv och blänger eller om det blir med någon, men just nu känns det som jag sitter själv och gapar ;D haha. Iiiih så kul, vill ha kväller nu :D Jag ser mest framemot Velvets nummer, värsta discodängan ju och det kommer verkligen bli dansshow :D Nathalie är ju med där, hihi.

Jag sitter här just nu och lyssnar på Svenska favoriter.. Och chattar med goa töser på msn :D Jag tror faktiskt jag ska ta tag i min svenska uppgift, inte för att de är viktigt just nu men den är kul ^^. Jag har lite annat att uträtta idag också, får se om det blir något med de...

KÄRLEK
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback