2007 års musiklista...

2008-01-23 @ 23:54:44

Bättre sent än aldrig, eller hur ; ) haha. Jag har snott listan av Mika <3
En liten sammanfattning.. Musiken 2007!

Vilka 10 låtar har du spelat mest under 2007?
Sonja Aldén - För att du finns
Sanna Nielsen - Vågar du vågar jag
Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
Carola - Invincible
Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta Schlagern
Markoolio - Ingen sommar utan reagge
Sonja Aldén - Här står jag
Dea Norberg - Den underbara dan
Måns Zelmerlöw - Cara Mia
Sonja Aldén & Shirley Clamp - Du är Allt


.. okeej, det finns massa flera, det var sjukt svårt, men det var dom som kom upp!!


Har du hittat någon ny baby?
...


Har du lämnat någon artist under året?
Hm, lämnat och lämnat har jag väl inte gjort.. Kanske blivit lite mindre aktuell under årets gång!


Vilken låt skulle för dig lika gärna kunna ha titeln "2007"?

De är typ en låt som flyger upp i huvudet på en gång och de är För att du finns, såklart!!! Man kan lyssna på den när som helst, vilket humör man än är på. Den har varit med mig jämt och ständigt under hela året, jag älskar låten, för mig ÄR den 2007!!!


Hur många nya skivor hamnade i ditt skivställ 2007?
Hm, 11 skivor och 20 singlar :D haha, jisses!


Vilket var ditt favvo-evenemang live?
Det måste ha varit Tre S konserten i Gbg <3 14/8-07 <3 men de finns massa ju.. En till jag lär nämna, Markoolio-konserterna ; )


Vilket var ditt favvo-evenemang på tv?
Meloooodifestivalen :D


Årets hatlåt?
The Ark - The worrying kind ;P


Årets skivbutik?
Hm säger väl Rocks.. men jag använder mig av Cdon faktiskt ^^


Hur många skivor har du gett bort?
2 stycken tror jag de blev : ) Sonja Aldéns "Till dig" <3


Vilken artist har varit mest aktuell för dig?
Sonja Aldén <3


Årets comeback?
Jag måste nog säga Markoolio, haha. Kan inte komma på någon annan just nu :$


Årets nykomling?

Sonja Aldén.. Ja jag räknar henne också hit, för med Etymon slog hon ju inte direkt igenom, men det gjorde hon detta året och hela detta året var hennes!


Hur många körisar har du sett/träffat under året?
Dea Norberg, Jessica Marberger, Sofia Lindström, Britta Bergström, Anna Nilsson, Jenny Gustafsson.. Okej dom har jag träffat :D Och sen så har jag bara sett Johan Röhr.


Årets musikvideo
Värsta Schlagern-videon, lätt asså :D


Yeees de var de!! Ciao ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback