Fixat o klart.

2008-01-19 @ 22:47:38
Yees, idag fixade jag och Adam vårat boende i Sthlm under MelloFinals-helgen :D Det känns riktigt skönt asså, nu vet vi vart vi ska sova ;D haha. Det blev lite dyrt men inte så dyrt ^^.. men va faan, jag är bara glad att vi har någonstans att slagga!! Och att allt blir som vi vill de sen, hahahaha!

Annars har det inte hänt mycket alls idag, jag vaknade ju ganska sent också så! Just nu sitter jag här och ugglar, chattar med massa goa folks på msn <3 och lyssnar på musik. Jag har börjat gillat Säkert!, hon är ju bra :D hihi. Jag hade tänkt att jag skulle fixa lite videos idag med, men jag har inte kommit så långt ännu, jag orkar inte... Inte för att det är så jobbigt egentligen men nää de får bli imorrn kanske! 

Nu ska jag fortsätta chatta och mysa med min choklad, haha!

Gränslös Kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback