Gaah!

2008-01-06 @ 13:32:58

Jag är vaken, haha. Vaknade faktiskt runt halv 12 tiden, riktigt skönt, de blev ju en sen kväller inatt med. Jag kom nog i säng runt halv fyra kanske!! Blev lite snack med syster och bränna ut film : )

Gårdagen hände det inte mycket, kom upp vid halv 3 typ, haha. Sen satt jag vid datorn hela dagen tror jag, jag la över några av mina inspelningar på datorn och fixade en film till bruden! : ) det blev riktigt najs asså! Jag satt nyss och kollade igenom den, fy faan asså, jag dör av skratt här (a), haha. Vi får se vad som händer idag, om det blir mer film-göra, för det finns faktikst lite annat som är "viktigare" att göra just nu, som att plugga :S hahaha, jag måste väl försöka iallafall.. sen måste jag kanske fixa nytt vattengympa-pass till imorrn eller på tisdag :/. drygt som fan!!! Så jag har lite att göra iallafall, jag uppdaterar väl er senare och då får vi se vad jag gjort för något ; )

Nu ska jag ta och duscha ialf, på återseende!
Kärlek / Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback