Grammisgalan!!!

2008-01-10 @ 21:00:52

Ja jag tänkte berätta lite om gårdagen! : )

Klockan ringde vid sju, gjorde mig klar och fick skjuts in till skolan av mamma. Första kursintroduktionen var vid halv tio, pedagogiskt ledarskap, och den kursen verkar väl okej. Inga bestämda dagar, tider eller lokal, yaay, låter bra va?! haha, den andra introduktion var vid elva-tolv, engelskaA. Drygt som fan, vi fick hem ett "litet" test vi ska göra och lämna in i veckan! Jag ringde även chefen innan jag åkte till skolan, berättade om galan och att vi lära hitta någon annan till mitt pass! Och jag ringde runt till massa folk men ingen kunna för de jobbade redan, så det blev att ställa in passet. Chefen är nog inte så glad på mig, men har inte hört något från henne... än iallafall!


Jag tog två-bussen in till Gävle, där jag träffade Anna-Karin på station. Vi köpte våra tågbiljetter, både för dit och hem resan : ) Tåget gick vid 15.02 och de gick ganska så fort att åka! "Rolig" gubbe på tåget också, shit va vi garva, haha! Vi kom nog fram runt tjugo i fem, då tog vi oss ut på stan, kollade runt där lite och skickade lovely sms! (L) Vid typ lite efter fem så träffade vi Anna-Karins faster som skulle ta våra väskor, där vi skulle slagga för kvällen! Tack! Efter det så begav vi oss ut till Globen city, sjukt mycket folk var det där iallafall. För det skulle vara nån hockey match på hovet också :P haha. Men vi åt iallafall på donken, som hade sjumila lång kö, sen snurrade vi runt lite där inne och utanför, de var ju lite dött runt globen om man säger så! Vi begav oss till entré 6 runt sju-tiden, träffade Micke där och vi fick våra biljetter, haha. Okej vi var tre personer, men vi hade sex platser, haha!
När vi kom in så såg vi en sån där stor Grammis bakgrundsgrej, som jag tog ett kort framför (a) yaay ;D vi hängde av oss jackorna och tog oss upp till B-sektionen och sen in till våra platser. Och shit va högt upp vi satt, men vi flyttade ner så långt vi kunna komma och såg faktiskt ganska bra, utsikt över allt! Och de var grymt att vara där på plats, med uppträdanden och allt :D men jag trodde det skulle vara med fart och liv där, aah men en upplevelse var det :D Sen när det var slut så drog vi nästan på en gång, tog farväl av Micke vid t-banan. Vi tog oss vidare till centralen och sedan vidare ut till hennes faster! : ) Där var allt bäddat och klart, bara hoppa i sängs, men vi låg nog och pratade ett tag!! Sen Go´nattade vi ;D

   

Kommentarer
Postat av: Anna - Karin

Jag gubben var en aning rolig, jag grinande ju av skratt! Saknar dej reda! Hoppas vi träffas snart igen:D Puss

2008-01-11 @ 10:29:20
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se
Postat av: matilda

Härligt att du kom iväg iaf :)

2008-01-11 @ 10:46:04
URL: http://hallonshots.blogg.se
Postat av: Carro

Anna-Karin: Jaa haha, jag kunde inte sluta skratta och det gick inte att prata då :P haha. Ja de hoppas vi :D, saknar dig me! Puss!
Matilda: Jaa de var najs :)

2008-01-11 @ 10:59:53
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback