Gympa...

2008-01-16 @ 20:58:16

Yees jag körde gympa ikväll på badet.. det var typ två månader sen senast typ och jag var inte alls taggad på att köra.. för det första så var jag ju så sjukt trött.. för det andra så kom jag inte ihåg passet såväl + musiken.. för det tredje så ville jag inte skämma ut mig för en full grupp (20 personer). hahaha, jag var hemskt negativ inför detta pass innan jag kom dit och stod där framför dom.. då gick de ju ganska bra iallafall, skönt att ha kört nu.. jag blev hemskt pigg och glad efter passet :D haha. det är ju riktigt skönt när de blir så, var nöjd med passet : )
Men så sjukt skönt nu att jag inte har något mer pass förrän på onsdag nästa vecka.. iallafall som det ser ut nu.. wiie!! Då kanske man kan ta tag i lite plugg denna vecka då : ) och även fixa lite fler videos i helgen, gött!

Neej nu ska jag fortsätta lyssna på musik.. och tror faktiskt jag ska ta och städa lite i rummet : ) hihi.
Kärlek till er alla / Carro


Mika har kommit hem, wiiiie :D inte långt kvar tills vi ses nu, 41 dagar kvar nu <3 LÄNGTAR <3


Kommentarer
Postat av: Mika

JA, SNART ÄR DET MELLO OCH JAG LÄNGTAR SOM FAN EFTER DIG!
pusspusspuss från din NEGER ;)

2008-01-17 @ 19:27:33
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback