Hänt sen sist...

2008-01-11 @ 21:50:19
Jag har hunnit ätit en gång till (a) pommes och kött, mumsmums :D så nu är jag mätt, fast ändå liten sugen på godis (a) just de, kom på nu att jag har fått choklad av mor min, yaay!! Jag är även spelat spel och då blev de röj som finns på datorn, haha. Har även kollat lite klipp med Sonja&Sanna, så sjukt sööta är dom :D Och lyssnat på musik har jag ju självklart gjort också!!! <3

Just nu sitter jag och kollar på, håll i er, Melodifestivalen 2007 ;D har redan kikat igenom delfinalerna + andra chansen.. nu är det finalen som gäller här, yaay :D Och Ja, jag längtar nå enormt till Mellon nu, ska bli så jädra skoj :D


Sonja Aldén - För att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback