Home.

2008-01-22 @ 21:28:59
Jag var ju som sagt på spanska lektion tidigare, mellan halv fyra och fem.. Det var riktigt kul :D Och jag behöver verkligen all den repetition som vi gjorde. Men jag ääälskar spanska!! Yeah, efter den så gick jag hem, iiiskallt ju xD Runt sex typ så åkte vi alla till Valbo för jag lära köpa ett par jeans.. Så de blev dom svarta jeansen på gina tricot, sen blev det även ett par skor på din sko och ett halsband på Jc : ) Yees de blev massa onödigt också, haha. Men jag kom på innan jag åkte att jag inte har några braiga skor att ha på mig på torsdag, så därför köpte jag nya (a) haha. Vi åt på donken innan vi for hem, gött :D Sen blev det tv hemma, de var ju Bones :D Älskar programmet!

  

Ska ner och hämta nåt att tugga på nu, sen fortsätta kolla på filmen på 3an : )
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Milla

skit snygga skor :) har också kollat på dom skit snygga :) Love

2008-01-22 @ 22:44:23
Postat av: Carro

Milla: Jaa visst är dom :D nu hoppas jag bara att jag kan gå i dom, kommer fan vricka fötterna (AA) haha. Love

2008-01-22 @ 23:30:49
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Malin

Måste också kommentara skorna ;) sjukt snygga ;)

2008-01-22 @ 23:49:22
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback